Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Κε Αβραμόπουλε, είμαι ‘Χουντικός;’

Το πατριωτικό τραγούδι ‘Μακεδονία ξακουστή’, γράφτηκε μετά τους Βαλκανικούς Πολέμους (1912-1913) και στιχουργός του, είναι ο ίδιος ο ανώνυμος λαός μας, που θέλησε να υμνήσει τους ένδοξους αγώνες λευτεριάς της πολύπαθης, ‘μήλο της έριδος’ (ακόμη και σήμερα), Μακεδονικής γης. Έκτοτε, ακούγεται στις εθνικές επετείους και γενιές Ελλήνων, μεταξύ αυτών η δική μου και η δική σας, μεγάλωσαν, τραγουδώντας το!
     Βέβαια, για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας ή καλής γειτνίασης, η φράση «που έδιωξες τους Βούλγαρους..», αντικαταστάθηκε με την πάροδο του χρόνου, με εκείνη «που έδιωξες τους βάρβαρους..». Η ιστορία όμως, με όποιες λέξεις κι αν την πεις, δεν αλλάζει, δεν παραγράφεται, δεν διαγράφεται και κυρίως δεν πρέπει να λησμονιέται!

     Ευρεία χρήση αυτού του τραγουδιού, έγινε κατά την διάρκεια της επταετίας! Εγώ θα πω, σε βαθμό, καπήλευσης (=εκμεταλλεύομαι ευγενικές ιδέες για ίδιο όφελος) του πατριωτισμού των Ελλήνων! Αυτό, από μόνο του, κατά την άποψή σας, καθιστά ετούτον τον εθνικό παιάνα, «Χουντοτράγουδο» και ακυρώνει αυτόματά και καθ΄ ολοκληρία όλα τα μηνύματα, τις ιδέες, τους πόθους, τους αγώνες των Μακεδονομάχων, του Ελληνικού Στρατού κατά τους Βαλκανικούς Πολέμους και εκείνων των αγνώστων Ελλήνων, που έδωσαν την ζωή τους, για την απελευθέρωση της Μακεδονίας μας;
             Κε Αβραμόπουλε,   Υπουργέ Εθνικής Άμυνας 
     Το λογότυπο χαρακτηριστικό της Χούντας, είναι γνωστό σε όλους μας. Επίσης γνωστό είναι και το γεγονός, ότι οι συνταγματάρχες, είχαν σαν σύνθημα -σήμα κατατεθέν- και το τριαδικό λεκτικό έμβλημα «Πατρίς – Θρησκεία – Οικογένεια», του οποίου έκαμαν ευρεία και κατά μίαν έννοια, σπατάλη χρήσης!
     Εγώ, παρά ταύτα, σήμερα δηλώνω μετά παρρησίας, ότι ΄΄ακράδαντα΄΄ πιστεύω σε αυτές τις τρείς αξίες! Σας ερωτώ και περιμένω απάντηση!
          α/. Μήπως πρέπει να καταργηθούν ή να απαγορευθεί η χρήση τους, ως ‘Χουντολέξεις»;
          β/. Μήπως, επειδή πιστεύω στο νόημα και περιεχόμενο των τριών αυτών λέξεων, εικάζεται πως είμαι θιασώτης ή νοσταλγός της επταετίας ή ακόμη χειρότερα, με θεωρείται ¨Χουντικό σταγονίδιο¨;
          γ/. Μήπως, επειδή από τους ίδιους προαναφερόμενους, έγινε και ευρεία χρήση- διαφήμιση ορισμένων παραδοσιακών ‘ελληνικών’ (και όχι εθνικών) χορών και τραγουδιών, αντιπροσωπευτικά αμφότερα, κυρίως της νοτίου Ελλάδας, λόγω καταγωγής του Παπαδόπουλου, που εμένα, ουδόλως με εκφράζουν ούτε και με αντιπροσωπεύουν πολιτισμικά, γι αυτό και δεν με συγκινούν μουσικά, λέω μήπως, πρέπει να καταργηθούν, σαν «Χουντοτράγουδα»;
     Επιπλέον, επειδή γεννήθηκα στην πολύπαθη γη της Μακεδονίας και την καταγωγή κρατώ «Προσφυγική» και από τους δύο γονείς μου, (Αν. Θράκη και Μ. Ασία), παρότι είμαι βέβαιος ότι δεν θα μου απαντήσετε –(το συνηθίζετε οι ΥΕΘΑ – ακόμη περιμένω απάντηση από τον προκαθήμενό σας)-  εγώ, λάτρης της ευγενείας, με καρτερικότητα θα αναμένω τις αποκρίσεις σας, δηλώνοντας συνάμα, πως σαν γνήσιος Έλληνας, μετά πάθους τραγουδώ το «Μακεδονία Ξακουστή», το οποίο και σας το αφιερώνω, με την παράκληση, να με φωτίσετε με τις γνώσεις σας, υποδεικνύοντας με, τις Χουντικές λέξεις ή μηνύματα που  περικλείει, προκειμένου να μεταπεισθώ και του λοιπού να υποστηρίζω, ότι είναι «Χουντοτράγουδο»! Αν δεν πάρω απάντηση, (έχετε την ευκαιρία σας), μπορώ στο μέλλον να πιστεύω και να ισχυρίζομαι ότι, δυστυχώς, «σας έδειξαν το δέντρο και σας διέφυγε το δάσος». Και αυτό μοιάζει με το μοιραίο λάθος του ποντικού, που «βλέπει το τυρί, μα χάνει την φάκα»!
     Κλείνοντας, θυμίζω τα λόγια του μεγάλου Έλληνα Γιώργου Σεφέρη, «Ας μην ψευτίζουμε τον εαυτόν μας»! (Ψευτίζω =κατασκευάζω κάτι με υλικά κατώτερης ποιότητας, νοθεύω -ομαι, αλλοιώνω  -ώνομαι)!   
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ  ΞΑΚΟΥΣΤΗ
    
Στίχοι: Παραδοσιακό      Μουσική: Παραδοσιακό

Μακεδονία ξακουστή
του Αλεξάνδρου η χώρα
που έδιωξες τους τύρρανους
κι ελεύθερ' είσαι τώρα.

Είσαι και θα 'σαι ελληνική
Ελλήνων το καμάρι
κι εμείς θα σ' αντικρίζουμε
περήφανα και πάλι.

Οι Μακεδόνες δε μπορούν
να ζούνε σκλαβωμένοι
όλα και αν τα χάσανε
η λευτεριά τους μένει.

Μακεδονόπουλα μικρά
χορέψτε και χαρείτε
προτού κι εσείς στα βάσανα
του κόσμου τούτου μπείτε.

Ρουσσάκης Σαρ. Πολυχρόνης
(27 -11 -2011)

12 σχόλια:

  1. κ Πολυχρόνη μου μην ανησυχείς δεν είσαι χουντικός.
    Μπορείς όσο θέλεις να τραγουδας ή να χορεύεις ότι τραβάει η ψυχή σου.
    Αφοβα.
    Από τη Μακεδονία μεχρι τον υμνο του ΕΛΑΣ.
    Μπορείς επίσης να πιστεύεις φανατικά στις αξίες σου .
    Όποιες και αν είναι.
    Από την αξία της πατρίδας μέχρι την αξία της αναρχίας.
    Το μόνο που δεν είναι κατά την ταπεινη μου γνώμη δεν είναι έντιμο να κάνεις είναι να ρίχνεις τη μπαλα στην κερκίδα.
    Γιατί τότε "ψευτίζεις" τη νοημοσύνη όσων σε διαβάζουν.
    Και τη δική σου αξιοπιστία.
    Και κινδυνεύεις αντι χουντικός να θεωρηθείς γραφικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. --Διαφωνω με οσα λες, μα θα πεθανω υπερασπιζομενος το δικαιωμα σου να τα λες!
    --Ειναι μια βασικη αρχή, που θα πρεπει ολοι μας να σεβομαστε!
    --Κατατεθηκαν παραπανω δυο αποψεις, μια επωνυμη και μια ανωνυμη και ακολουθει και η τριτη δικη μου κι αυτη ανωνυμη!
    --ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΙΚΑ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ???ΓΙΑ ΤΙΜΗ?ΓΙΑ ΗΘΟΣ?ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ?ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ?ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ?ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΑΡΠΑΧΤΕΣ ΓΙΑ ΜΙΖΕΣ ΓΙΑ ΚΟΛΠΑ ΓΙΑ ΠΡΕΖΑ Ε!!! ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ Ε Π Ο Χ Η Σ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παιδιά, με όλο το σεβασμό, η επώνυμη ανάρτηση δεν καθαγιάζει πάντα και τα …αναρτώμενα.
    Ούτε τον ...αναρτώντα
    Μερικές φορές δείχνει κομπορρημοσύνη.
    Αλαζονεία.
    Τάση προς επίδειξη.
    Στο κάτω κάτω σιγά τα ωά.
    Μια άποψη λέμε…
    Καμιά αρλούμπα για να περνάει η ώρα
    Δεν αγορεύουμε στη βουλή των λόρδων…
    Ή νομίζετε ότι το πρόβλημα του εργαζόμενου έλληνα σήμερα είναι σε ποιες αξίες πιστεύει ο κάθε απόστρατος;
    Πολύ περισσότερο του κωμικού υπουργικού κουαρτέτου…
    Δεν χρησιμοποιούμε τη στολή (αν τη σεβόμαστε όπως λέμε) για να βγούμε στα μπλογκς και να ρωτήσουμε τον… υπουργό (τρομάρα του) αν είμαστε …χουντικοί.
    Σκασίλα του…
    Ειδικά όταν είμαστε απόστρατοι (και συνεπώς τσάμπα μάγκες).
    Τον κ υπουργό άλλα τον απασχολούν.
    Όχι βέβαια η άμυνα της χώρας.
    Έχει πολλά άλλα να σκεφτεί: Εκλογές, προφίλ, ρουσφέτια, ροκάνισμα του αρχηγού, συμμαχίες…
    Αφήστε λοιπόν τα μεγάλα λόγια.
    Για εσωτερική κατανάλωση.
    Δε χρειάζονται ούτε ωφελούν κανένα.
    Μπορούμε να γράψουμε τη γνώμη μας σεμνά και ταπεινά χωρίς να συνοδεύεται από πουλάδες, γαλόνια και αμφιμασχάλια που στη συγκεκριμένη περίπτωση άλλωστε δεν της δίνουν και ιδιαίτερη βαρύτητα.
    Με το φίλο συντάκτη δεν έχω τίποτε προσωπικό σέβομαι την άποψη του αλλά του συνιστώ ψυχραιμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ παραπάνω ανώνυμε είναι βέβαιο ότι η υπογραφή και η επωνυμία δεν καθαγιάζει τα πάντα, ούτε φυσικά τα νομιμοποιεί.
    Από τις πλάτες και τους κόλους όλων των ριψάσπιδων της Ιστορίας δεν αναγνωρίζεις ποιος είναι και τι;
    Είναι λεβεντιά να εκτίθεσαι και όλοι εμείς που ανωνυμογραφούμε μπρος στον κο Ταξίαρχο είμαστε ΚΟΤΕΣ ΛΥΡΑΤΕΣ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί ο Ταξίαρχος τής φωτογραφίας ποζάρει φέροντας ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ στολή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι αυτή που θα φοράει όταν τον κηδεύσουν αγαπητέ εξυπνάκια.
    Εύχομαι να είναι πολύ μακριά αυτή η μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δηλαδή ενας ταξιάρχος ε.α. κηδεύετε με στολή που φέρει επιράματα του όπλου, και όχι με τα επιράματα που φέρουν οι ανώτατοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 7.46 πμ ΑΡΜΕΓΕΙΣ ΛΑΓΟΥΣ ΚΟΥΡΕΥΕΙΣ ΧΕΛΩΝΕΣ??ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ***Ας απαντησω σε καποια ερωτήματα και ερωτηματικά σας, αγαπητοί άγνωστοι αναγνώστες!***
    --Α/.Κατ΄αρχήν,φέρω οπλόσημα στην στολή, γιατί πίστευα και πιστεύω ότι μέχρι και Υποστράτηγος ανήκεις στο όπλο σου μιας και διοικείς μονάδες και σχηματισμούς, αποκλειστικά του όπλου σου (π.χ, Μεραρχία ΠΖ, Τεθωρακισμένη Μεραρχία, κ.λ.π) --Απο Αντιστράτηγος και πάνω διοικείς Μείζονες Σχηματισμούς που δεν φέρουν ταυτότητα όπλου (πχ, Στρατιά, ΑΣΔΥΣ, κ.λ.π) Επ΄αυτού είχα υποβάλλει και αναφορές, όταν ήμουν ε.ε και φυσικά, σαν στρατιώτης ήμουν απόλυτα συμμορφωμένος με τα προβλεπόμενα, γιατί απόψεις μπορεί να είχα, όμως είχα και την υποχρέωση να συμμορφώνομαι με τα προβλεπόμενα! Τώρα που είμαι ε.α, σκόπιμα τα φέρω στην στολή!
    Β/. Σκόπιμα επίσης έθεσα φωτο με στολή, μιας και το άρθρο μου, αφορμή είχε το γεγονός οτι κάποιοι στενοκέφαλοι,(δυστυχώς και πολιτικοί) συνεχίζουν να ταυτίζουν, ακόμη και σήμερα, 35 και πλέον χρόνια μετά την πτώση της Χούντας, τον κάθε ένστολο με αυτήν! Αν μετά τόσα χρόνια, τα φυτώρια των Αξκών για το στράτευμα (ΣΣΕ, ΣΝΔ, Ικάρων,κ.λ.π) πιστεύουν κάποιοι ή είναι πιστευτό στην κοινωνία μας, ότι παραγουν Χουντικούς, τότε μάλλον οι Δημοκράτες πολιτικοί μας, αλλά και η ιδια η Δημοκρατίας μας, θα πρέπει να αισθάνονται και να είναι αδύναμοι και προσβεβλημένοι! Έτσι Θαρρώ!!
    Γ/.Σχολιάζομαι εγώ και όχι οι θέσεις μου! Δικαίωμά σας! Δεν με ενοχλεί. Άλλωστε, όταν δημοσιοποιείς την θέση σου, γι αυτό το κάμνεις! Για σχολιασμό! Και αυτό το ξέρω πολύ καλά!Και φυσικά, είναι ουτοπία αν πιστεύω ή απαιτώ να γίνουν αποδεκτά, όλα απο όλους! Αυτό ακριβώς επεδίωκα. Να εκμαιεύσω απόψεις επι των θέσεων μου! Σαφώς λοιπόν, δεν 'ψευτίζω' κανέναν, παρά μόνο εκείνον που είναι απο μόνος του, γόνιμο έδαφος ψευτισμού, όποτε αυτοψευτίζεται.
    Γνωστό, πως ο καθένας μας έχει τα προβλήματα του, κι αν τα δικά μου δεν σας απασχολούν,γιατί ασχολείστε με αυτά; Τι νόημα έχει η τοποθέτηση σας και μάλιστα ενίοτε, οχι με αξιοπρέπεια, αλλα με απαξίωση και ειρωνεία; Και σημειωτέον 'ΑΝΩΝΥΜΑ'!! Το ίδιο βέβαια, είναιπολυ πιθανόν να μην με απασχολούν και μένα προβλήματα τρίτων, γι αυτό και πολυ λογικά, δεν θα δείτε να τοποθετούμαι σε όλα τα ανηρτημένα θέματα στα μπλοκς.
    Δ/. Αν η επώνυμη τοποθέτηση,δεν καθαγιάζει, τοτε η ανώνυμη τι ακριβώς κάμνει;
    Ε/. Τέλος, αγαπητέ ανώνυμε αναγνώστη, αν απο την αναγνωση του κειμένου μου, συμπέρανες οτι δεν υπεραμύνομαι α/.της πάτριας και πατρώας γης μου "Μακεδονίας", ζητώντας να μην θεωρείται σαν "Χουντοτράγουδο" ο παιάνας "Μακεδονία Ξακουστή" καθώς και β/. τις τρείς μεγάλες αξίες "Πατριδα - Θρησκεία - Οικογένεια", τότε μάλλον, πολυ λάθος κατάλαβες! Μιλάμε διαφορετικές γλώσσες! Με εκτίμηση προς όλους σας!

    Ρουσσακης Σαρ. Πολυχρόνης
    Ταξίαρχος ε.α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΝΤΆΞΕΙ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΜΗΝ ΑΡΠΑΖΕΣΕ!
    ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΡΑΨΑΜΕ...
    ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ!
    ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ... ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ
    ΜΗΝ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ
    ΜΗ ΣΚΙΑΜΑΧΕΙΣ
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
    ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΣΥΓΧΥΣΗ
    ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΞΕΡΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΛΩΡΑ
    ΓΙΑ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΚΛΠ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΥΒΡΊΖΕΙ Ή ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΞΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΗ
    ΕΔΩ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΧΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΕΙ
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΑΡΧΗΓΟΥΣ
    ΒΕΒΑΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ
    ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΜΩΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΑΝΩΝΥΜΑ Η ΜΕ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εάν κάθε Στρατιωτικός, συνειρμικά, είναι χουντικός, διότι κάποτε κ.τ.λ., τότε μήπως θα έπρεπε κατά την ίδια λογική να αποκαλούμε Εθνάρχη τον Βενιζέλο και Δικτάτορα τον Πάγκαλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή