Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Ημέρα Τιμής των Αποστράτων. Μια άλλη άποψη.

Του Στέλιου Καστραντά  , Αντγου ε.α
  
Αγαπητοί φίλοι,
Μέσω  μηνυμάτων από το διαδίκτυο αλλά και μέσω της εφημερίδας της  Ένωσης Αποστράτων (ΕΑΑΣ) με καλούν να παρευρεθώ την Τετάρτη  30 Μαρτίου το πρωί στο Πολεμικό Μουσείο για να με τιμήσει το ΓΕΣ, μέσω του Αρχηγού του, ως Απόστρατο. Είναι λέει η Ημέρα Τιμής των Αποστράτων και θέλουν να με τιμήσουν αλλά όπως επισημαίνουν και εγώ να τιμήσω αυτούς που με τιμούν.

Εδώ ας μου επιτραπεί να σημειώσω ότι έχω την αίσθηση, ενδεχομένως να κάνω και λάθος, πως αυτοί που με καλούν να με τιμήσουν τη συγκεκριμένη ημέρα με υποτιμούν τις υπόλοιπες 364 ημέρες του χρόνου με το να: αδιαφορούν για τα προβλήματά μου που και με τη δική τους συνδρομή ή αδιαφορία οξύνθηκαν ,να με θέτουν σε αποστρατεία  στο όνομα της διαφάνειας με αδιαφανείς και συνοπτικές διαδικασίες, να στερούν το παιδί μου από το Βοήθημα Επαγγελματικής Αποκατάστασης (ΒΕΑ) που επί 35 χρόνια πλήρωνα και να βάζουν την υπογραφή τους για να μοιρασθεί από εδώ και από εκεί  και τελικά να μου λένε  ότι δεν έχουμε λεφτά, να παρακολουθούν την κακοδιαχείριση του ΜΤΣ από τα διάφορα διορισμένα κομματικά ενεργούμενα και να μην επεμβαίνουν για να σταματήσουν τη διάλυση και την πτώχευση αλλά να υπογράφουν  δανειακές συμβάσεις για να βρούνε χρήματα και να ανεβάζουν το χρέος σε δυσθεώρητα ύψη, να μην ζητάνε από την πολιτεία τα χρωστούμενα αλλά να υποτάσσονται στον εκάστοτε υπουργό για να κάνουν το χατήρι του   ,να με βρίζει όχι μόνο εμένα αλλά και τα εν ενεργεία στελέχη των ΕΔ  ο κ.Πάγκαλος και να με ειρωνεύεται και αυτοί να κάνουν ότι δεν ακούν ή ότι δεν βλέπουν, να με αποκαλεί ο υπουργός τους  αυτιστικό και να κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν, να έχουν με βάση το νόμο την εποπτεία της ΕΑΑΣ αλλά να μην παρέχουν καμία στήριξη στον πρόεδρό της ή να τον αφήνουν να αδιαφορεί και να με  παραπληροφορεί χωρίς να επεμβαίνουν, να επιτρέπουν στον κάθε Βερύκιο να γράφει αίσχη αλλά να μην επεμβαίνουν για να αποκαταστήσουν την αλήθεια, να παρακολουθούν τις εκατοντάδες των παραιτήσεων των νέων κυρίως στελεχών που απογοητευμένοι αναγκάζονται να παραιτηθούν από αυτό που αποτελούσε όνειρο ζωής και που το είχαν όσο τίποτε άλλο αγαπήσει και αυτοί να κάνουν τον τροχονόμο της εξόδου, να αφήνουν το ΝΙΜΤΣ που το συντηρώ με τις κρατήσεις που μου κάνουν να μην έχει τη δυνατότητα να με περιθάλψει και να μην βάζουν πόδι για να διώξουν από μέσα όλους τους τζαμπατζήδες που με επιβαρύνουν, να ψηφίζονται νομοσχέδια που  επιτρέπουν την εισαγωγή στις στρατιωτικές σχολές και όσων δεν είναι Έλληνες το γένος και αυτοί να σωπαίνουν ή να συνηγορούν, να διαβάζουν μνημόνια με τα οποία παραχωρείται στους δανειστές μου η Εθνική Κυριαρχία της Χώρας μου και αυτοί να ξεχνάνε το «Εις Οιωνός Άριστος Αμύνεσθαι Περί Πάτρης», και τόσα άλλα και τόσα άλλα που με στενοχωρούν.
Θα ήθελα λοιπόν να παρευρεθώ στην Ημέρα Τιμής μου αλλά:
Όχι για να με τιμήσουν αλλά για να δώσουν εξηγήσεις για τις πράξεις και παραλήψεις τους που με υποβιβάζουν ηθικά και με εξαθλιώνουν συνεχώς οικονομικά.
Όχι για να μου πουν για άλλη μια φορά ωραία λόγια αλλά για να κάνουν μαζί με εμένα την αυτοκριτική τους και να υποσχεθούν ότι θα είναι ειλικρινείς μαζί μου από εδώ και πέρα.
Όχι για να μου χαμογελάσουν ψεύτικα αλλά για να με επιπλήξουν αυστηρά  για όσα λάθη έκανα όταν βρισκόμουνα στη θέση τους νομίζοντας και εγώ ότι με το να βάζω το κεφάλι μου στην άμμο εξαφάνιζα το πρόβλημα.
Όχι για να μου κουκουλώσουν την πραγματικότητα αλλά για να μου πούνε με κάθε ειλικρίνεια την αλήθεια και να ζητήσουν τη συμβολή μου και τη συμμετοχή μου στην εξεύρεση λύσης.
Όχι για να με απειλήσουν για τις δραστηριότητές μου ως «Απόστρατος» αλλά για να με παροτρύνουν να συνεχίσω διευκολύνοντας και αυτούς στο να με βοηθήσουν.
Όχι για να με απομακρύνουν ακόμη περισσότερο από τον Στρατό στον οποίο αφιέρωσα τη ζωή μου αλλά για να με πλησιάσουν και να εξομολογηθούν  τον πόνο τους που είναι και δικός μου πόνος.
Όχι για να επιβεβαιώσουν για μία ακόμη φορά το διαζύγιο μεταξύ «αποστράτων» και εν ενεργεία και να μεγαλώσουν  το χάσμα που πάντα μας χώριζε και μας χωρίζει αλλά για να προσπαθήσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να βρεθούμε πάλι στην οικογένειά μας και ενωμένοι να ξεκινήσουμε βάζοντας απέναντι όχι τους εαυτούς μας αλλά τους άλλους .Εκείνους δηλαδή, που μας θέλουν διασπασμένους για να κυριαρχούν και να μας επιβάλλονται.
Ελπίζοντας ότι ο νυν Αρχηγός που διαθέτει εξαιρετικές ικανότητες αλλά φέρει στις πλάτες του αμαρτίες του παρελθόντος και σηκώνει τον Σταυρό του Μαρτυρίου, πολλές φορές μέχρι το τέλος χωρίς κανείς να προθυμοποιείται στα δύσκολα να βάλει πλάτη,  θα μου δώσει ικανοποιητικές απαντήσεις  θα αποτολμήσω την παρουσία μου.

                                                  
                                                          

1 σχόλιο:

  1. Χρήστος Γ.Χρηστίδης30 Μαρτίου 2011 στις 8:33 μ.μ.

    Αγαπητέ Στέλιο όπως το έχουμε ήδη συζητήσει ,έχουμε 15 χρόνια διαφορά στο έτος αποφοίτησης μας από τη ΣΣΕ (εγώ μικρότερος φυσικά). 15 χρόνια λοιπόν μετά σε διαβεβαιώνω ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ στην ποιότητα των ηγετών μας.
    Συνεχίζουν να συντηρούν το ίδιο κλίμα με αυτό του παρελθόντος οδηγώντας εκατοντάδες νέους συναδέλφους στην παραίτηση ΑΦΟΥ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΕΞΕΛΙΠΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ.
    Η όποια αντίδραση στην ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΤΗ λαίλαπα επιθέσεων που έχουμε δεχθεί εξανεμίστηκε στο βωμό της ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ .
    Λυπηρή διαπίστωση και πνιγερό το περιβάλλον ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ στις ΗΓΕΣΙΕΣ ΜΑΣ.
    Δεν έχω τη διάθεση αλλά ούτε και την επιθυμία πλέον να τους κατηγορώ πλέον διότι πιστεύω μέσα μου ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΟ στις συνειδήσεις όλων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή