Η Boeing σχεδιάζει το νέο μέσο-μεγάλο μεταγωγικό ελικόπτερο που θα διαδεχθεί το ιδιαίτερα επιτυχημένο CH-47 Chinook, από το 2025 με βασικές προβλέψεις αυξημένης ισχύος και μεγέθυνσης της ατράκτου.
Το τελευταίο CH-47F/G Chinook θα παραδοθεί το 2019 και η εταιρεία σχεδιάζει μέχρι το 2025 να έχει θέσει σε πλήρη παραγωγή το νέο της ελικόπτερο το οποίο δεν θα έχει ιδιαίτερα μεγάλες διαφορές από το νυν: Νές στροφεία, αύξηση μεταφορικής ικανότητας κατά 30%, φτάνοντας στους 29,5 τόνους, νέους κινητήρες των 7.500 τόνων, δηλαδή πολύ ισχυρότερους από τους σημερινούς των 4.850 τόνων κλπ.
Αν ο Αμερικανικός Στρατός καταργήσει εξαλείψει την απαίτηση που υπάρχει σήμερα και προβλέπει το Chinook να μπορεί να μεταφερθεί με C-17 το νέο ελικόπτερο θα μπορεί να αυξήσει την μεταφορική ικανότητα κατά 50 % στους 34 τόνους λόγω διευρυμένης ατράκτου.
Η Boeing εξετάζει ακόμη την περίπτωση συνεργασίας με άλλες χώρες, όπου Γαλλία και Γερμανία, αλλά και η Ρωσία (!) με την οποία συνεργάζεται ήδη στην παραγωγή πολιτικών αεροσκαφών.
defencenet
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου